Jūs atrodaties šeit
Pievienot komentāru
Zemkopības ministrija sagatavojusi grozījumus veterināro zāļu reklamēšanas kārtībā. Izmaiņas nosacījumos paredz, ka turpmāk veterināro zāļu reklāmās būs jānorāda datums, kad reklāmas materiāls ir tapis. Izmaiņas sagatavotas, lai novērstu iespējamo sabiedrības maldināšanu.
Veterinārajām zālēm tiek veikti regulāri pētījumi un izraisīto blakusparādību uzraudzība, kā rezultātā var mainīties gan dzīvnieku sugas, kurām veterinārās zālēs ir paredzētas, gan lietošanas apjoms, stiprums, indikācija u. c. Šādos gadījumos tiek precizēta veterināro zāļu reģistrācijas dokumentācija, lietošanas instrukcija un zāļu apraksts, līdz ar to ir svarīgi zināt, cik sen reklāmas materiāls ir sagatavots, un tas jānorāda reklāmā, lai novērstu sabiedrības maldināšanu.
Tāpat izmaiņas veterināro zāļu reklamēšanas kārtībā paredz to, ka ne tikai Pārtikas un veterinārajam dienestam (PVD), bet arī Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) būs pieeja informācijai par veterināro zāļu reklāmu un plānotajiem pasākumiem saistībā ar veterināro zāļu reklāmu. Saskaņā ar Reklāmas likumu PTAC veic sabiedrībai paredzēto, bet PVD speciālistiem paredzēto veterināro zāļu reklāmas uzraudzību un kontroli.
Izmaiņas kārtībā vēl tiks skatītas valdībā. Plašāka informācija par grozījumiem Ministru kabineta (MK) 2007. gada 6. marta noteikumos Nr. 169 „Veterināro zāļu reklaeterināro zāļu reklamēšanas kārtība”, ko 22. maijā izsludināja Valsts sekretāru sanāksmē, pieejama MK mājaslapā.
ZM informācija